Khamis, 10 November 2011

Suka dalam Duka

ade mcm model x?? heheheh gmbr ni hari kedua rayer.. impian aku memg nk jdik model sambilan atau pon tetap tp cita2 aku adelh seorg guru atau pensyarah.. model tu sambuilan sje.. aku hrap aku dpt capai impian aku satu hari nanti dan seronokye Allah sje yg tahu... nikmat nie jgk Allah sje yg beri...nie dkt bekas umah atok aku.. nk dijadikan kisahye.. nenek n atok aku dh becerai sebulan sebelom pose.. sedih sgt2.. jdik skrg aku cuma ade satu atok n dua nenek.. emm kater ayah n ibu mereka dh xde jdoh... yg pling sedih saat dyeorg bercerai aku xde.. aku sdng sbok mnghadapi peperiksaan final.. sedihnye.. dulu dyelah atok yg pling rapat dgn aku tp kini dh xde lg.. aku rindu sgt kt atok aku.. bru2 nie aku ade dtg jenguk dye.. sdih dgn khidupan dye yg keseorgan skrg.. mkn mnum xterjage.. sunyi tnpa teman... selepas bercerai dgn nenek aku dulu, semua anak2 dye ikot nenek aku kecuali anak yg pertama dgn atok aku.. sedih sgt2.. nk dijdikkn cerita anak pertama dye plak xhiraukn lg psal dye..msing2 ade komitmen msing2 dgn keluarga msing2... kesian atok aku.. walupon semua dh xhiraukan dye.. tp sebenarye aku terlalu rindukan atok aku n teramat risaukan atok aku skrg... hanya padaNYa aku mhon diberi petunjuk agar atok aku sedar atas semua kesilpn beliau... Amin

Tiada ulasan: