Khamis, 10 November 2011

Cinta bkn penyebab segalanye.

13 oktober 2010.. tarikh baru dalam hdup aku...1 tarikh yg dh mngubah 50% hdup aku..korg nak thu kenape aku plih dye? sbb dye seorg yg lawak n cube bt yg terbaek bg aku walupon kekdng dye ni seorg yg suke crik pasal dgn aku.. walau mcm ane sush pon dye akan cube bt aku npak pling sempurna kt mate semua org..dye bkn seorg yg beragama tinggi, bukan jgk seorg yg berpelajran tinggi, bukan jgk dr keturunan n keluarga yg terhormat n disegani mcm family aku.. tp knape aku msh lg nk teruskan hbgan nie bersama dye..hnye kerana dye SUPER HERO dihati aku... dye selalu ingat aku curiga n xpercya pd dye pdahal aku bt semua tu sbb aku riso...riso keadaanye..n cemburu dgn sikap ramah dye terhadap wanita diluar sana..aku cuba tok buang semua perassan yg boleh membuatkan aku curiga pd dye..sbb dye sempurna dimata aku.. walaupon kekdang hati aku sakit dgn sikap n kate2 dye tp aku kne ingt jgk yg aku msh blom bergelar PERMAISURI hatinye.. jdik aku xde hak nk mengatur kn segala perjalanan hdup dye... benarlah kater org cinta itu buta..kalu diberikan 24jam aku hnya nk hbiskan seluruh hdup aku dgn dye sbb cinta tu kn buta.. hehehehe tp aku dh buktikan pd dri aku yg cinta x mnghalang pelajaran aku... walaupon aku bljar aku tetp blajar.. cinta tetp cinta..waalu hmpir seluruh m,asa aku aku hbiskan bersama dye tp pelajaran aku tetap bertambah baik dr semsta ke semesta..dye cinta pertama aku dan aku hrap dye jgk adalah cinta terakhir aku.. Amin...

Tiada ulasan: